.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش سهمیه سوخت و نارضایتی رانندگان گلستان

کاهش 20 تا 50 درصدی سوخت بنزین انواع خودروها از اول آذرماه موجب نگرانی و گلایه رانندگان خودرهای مختلف در استان گلستان شده است.

در حال حاضر جایگاههای عرضه بنزین گلستان مملو از خودروهایی است که رانندگان آن نسبت به کاهش سهیمه سوخت خودرویشان ناراضی هستند.

سهیمه سوخت خودروهای شخصی از اول آذرماه به 80 لیتر در ماه، خودروهای مسافربر خطی و آژانس از 550 لیتر به 300 لیتر و خودروهای نیسان نیز به حدود 400 لیتر در ماه کاهش یافته است.

دوگانه سوز نبودن خودروها، کمبود و نبود جایگاههای سوخت طبیعی و کاهش سهیمه سوخت مشکلات فراروی رانندگان را در استان گلستان شدت بخشیده است.

در حال حاضر 31 جایگاه سوخت در گلستان فعال شده است.

یک راننده خودرو مسافربر خطی به خبرنگار مهر در گرگان گفت: کاهش بیش از200 لیتری سهمیه سوخت خودرویم در حالیست که سهیمه قبلی نیز پاسخگو نبود و متولیان به جای افزایش نسبت به کاهش سهمیه اقدام کرده اند.

علی مرادی بیان داشت: با سهمیه کنونی مجبوریم فقط 10 روز در ماه کار کنیم و بقیه روزها باید از بنزین آزاد با قییمت لیتری چهار هزار ریال استفاده کنیم که هزینه بر است.

وی خواستار توجه و بازنگری مسئولان در سهیمه های بنزین و افزایش میزان سهیمه سوخت خودروها در فصل کنونی شد.

شهروندی از گنبد کاووس نیز گفت: کاهش سهمیه سوخت خودروها از روز جاری در این منطقه در حالیست که تعداد جایگاههای عرضه سوخت طبیعی کم است.

تقی جمالی افزود: بسیاری از خودروهای فعال در منطقه دوگانه سوز نیستند و برای کاهش سهیمه سوخت در درجه اول باید زیرساختها نظیر افزایش جایگاههای سوخت طبیعی در منطقه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: با سهیمه ماهانه 80 لیتر بنزین فقط می توانم خودرویم را روشن کنم و مسئولان امر باید به داد مردم برسند، در حالیکه اینگونه تصمیمات موجب فشار آمدن به مردم می شود.

کاهش سهمیه سوخت خودروها از روز جاری در استان گلستان درحالیست که برخی رانندگان در این شرایط از جابجایی مسافر در مناطق مختلف گلستان خودداری کرده اند.

همچنین برخی رانندگان نیز افزایش نرخ کرایه ها را در شرایط کنونی ضرروی دانستند و خواستار توجه ویژه مسئولان امر در این زمینه شدند.

به هر روی کاهش سهیمه سوخت خودروها تبعاتی نظیر افزایش نرخ کرایه مسیرهای مختلف شهری و برون شهری و وارد شدن فشار به مردم را خواهد داشت و نیاز است تا مسئولان امر برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی برنامه ریزی و نیازسنجی کنند.

در حال حاضر بیشتر رانندگان خودروهای مختلف در گلستان خود را به جایگاه سوخت می رسانند تا ببینند از میزان سهمیه آنها نیز کاسته شده است تا نه.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.